Њујоршки дневни лист „Њујорк тајмс“ објавио је текст о туристичким потенцијалима Београда. У тексту под насловом „36 сати у Београду“, представљени су музеји, Калемегданска тврђава и угоститељски објекти.
Аутор текста је са читаоцима поделио путни водич, са препоруком која места треба посетити у Београду, посебно издвојивши посету Народном музеју, „који излаже величанствена дела на три спрата“. Калемегданску тврђаву назвао је „местом на којем је Београд рођен“.
Посебно препоручује и српске специјалитете и пића, упознајући читаоце са процесом производње и чувања ракије, јединственог алкохолног пића.
На крају текста је закључио да се „српска престоница полако преобликује у веома приступачну и пријатну метрополу на Балкану“, карактеришући је пријатељским градом са богатом понудом.

|